ALFRED STIEGLITZ ( 1864-1946 ). Εκπρόσωπος
της « άμεσης φωτογραφίας ». Καθιερώνει την φωτογραφία σαν μορφή τέχνης. Το « τέρμα
» και το « κατάστρωμα », δυο από τις κλασικές φωτογραφίες του.
CLARENCE WHITE (1871-1925). Επηρέασε
την εξέλιξη της μοντέρνας φωτογραφίας.
ALVIN LANGDON COBURN ( 1882-1966 ). Επηρεάζεται από τα ζωγραφικά κινήματα του Κυβισμού και Εξπρεσιονισμού.
ATGET (1857-1927). Eμφανίζεται η « φωτογραφία ντοκουμέντο » .Αφιερώνει τη ζωή του φωτογραφίζοντας
το Παρίσι και τους ανθρώπους του.
Χιλιάδες φωτογραφίες
κατά την διάρκεια του 1ου Παγκοσμίου πολέμου, καθιερώνουν τις εικόνες
δράσης και δυναμικού ρεαλισμού.
Oi EDWARD STEICHEN (1879-1973),
EDWARD WESTON, ANDRE KERTESZ,
δίνουν ώθηση στην τέχνη της φωτογραφίας.
Οι ANSEL ADAMS,
MAN RAY (1890-1976) ,LASZLO MOHOLY NAGY (1895-1946) ,BRASSAI (1899-1984), ERICH SALOMON (1886-1944) ,εργάζονται για την φωτογραφία ,δημιουργώντας ταυτόχρονα αυτό που λέμε « τέχνη φωτογραφίας».
ROBERT CAPA (1913- 1954) .Ταυτίζεται με το σύγχρονο
πολεμικό ρεπορτάζ. Η φωτογραφία που δείχνει
ένα στρατιώτη να πέφτει χτυπημένος από σφαίρα
στον Ισπανικό εμφύλιο πόλεμο ,είναι δική του.
Ο 2ος
Παγκόσμιος πόλεμος, ο πόλεμος της Κορέας, Ινδοκίνας και Βιετνάμ ,αποτελούν πόλο
έλξης για τους φωτογράφους .Το πολεμικό ρεπορτάζ είναι ιστορικό ντοκουμέντο.
Το 1948, ο ERWIN LAND
,ανακαλύπτει την Polaroid.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου